Dark

Play with FORCE // BlastX Skin Reveal Trailer - VALORANT 

Subscribe
Views 310K
98% 3 035 61

Take out the bad guys with suction darts that pack a punch!
The BlastX weapon skin line is available in the in-game store now.
Trailer made in partnership with We Are Royale
Join the Discord server: riot.com/3n1xltZ
Play VALORANT: riot.com/3idlntG
Follow us:
Twitter: riot.com/2HIv1s1
Instagram: riot.com/2S8uTnmhnf
#VALORANT #BlastX #RiotGames

Gaming

Published on

 

Dec 23, 2020

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100   
Banana :D
Banana :D 6 hours ago
nerf.
George The Hobo
Dude if one skin was $10 I would have spent hundreds because I only want one or two skins per pack but it’s not worth it to spend $75 for a whole pack
Jared Tabaquero
Jared Tabaquero 2 days ago
I want nerf weapon skin for free!
The one Man
The one Man 6 days ago
"consult your doctor"
DiamondLD30
DiamondLD30 6 days ago
(Blood and violence) 1 second later:”behold the new blast X, the all new toy gun!!”
Mr. animator
Mr. animator 7 days ago
"Scream til you get yours" the logic of a kid
SKEWD
SKEWD 7 days ago
I know they're a bit overpriced but at least they put efforts into it with the unique animations and stuff.. not just a texture slapped on an existing gun model..
Maulana Aufa Nafis
Maulana Aufa Nafis 13 days ago
🤔 kok seperti tidak asing ya...
Mkaiming Studios
Mkaiming Studios 15 days ago
Blast! *demon voice* EXXXXX
Evanmemo
Evanmemo 16 days ago
Nerf should make these
Gassicus #2
Gassicus #2 20 days ago
I NEED THIS BACK IN THE ITEM SHOP
Black Nblue
Black Nblue 23 days ago
FIX THE GAME YOU CAPITALIST PIGS< BOOSTING ALL THESE LOW RANKS TO DIAMOND SO THEY THINK THEY ARE GOOD AND SPEND MONEY, GAME IS DEAD AFTER 2 SEASONS
Squid
Squid 8 days ago
Lol cry more.
Jayb Kahulugan
Jayb Kahulugan 24 days ago
ITS BLASTX OR NOTHING
WHITE AMONG US
WHITE AMONG US 25 days ago
Valorant: hi white among us White among us: Hi Valorant i will buy blastx all of them Valorant: ok White among us: how much Valorant: 400 money White among us: :pay: Valorant: Thank you!
MegaDriveBoy
MegaDriveBoy 28 days ago
I’m not gonna pay that much for a damn gun skin
Craft Genius
Craft Genius 29 days ago
I actually thought that this is a actual toy gun commercial until I saw Jett running from the darts. I am dumb.
Buğra 01
Buğra 01 Month ago
YOU SASSI PEREYE
insert joke here
its time to blast X
W4LK3R
W4LK3R Month ago
The one gun skin that's family friendly
TheSabre
TheSabre Month ago
Technically, this is a Chinese knockoff
MIguel Ezekiel
MIguel Ezekiel Month ago
This is ad
24 Manaysay Aidan
so all these guns are glocks now?
Geoffrey Tampubolon
i got the phantom
Basg Bee
Basg Bee Month ago
So these guys can take like 5 bullets to the chest but if someone has a nerf gun in the design of a vandal they die in 1 head shot.
aiko _ are u ok?
we got nerf guns in val now xD
noob master
noob master Month ago
wtf ffffffffffffffffffffffff
sumnerd
sumnerd Month ago
“headshots not included”
Physical Object
Physical Object Month ago
Bruh this looks like a nerf trailer
Harel9
Harel9 Month ago
I have had error van-0 for more than two months. Thank you very much Valorant
Xiphon
Xiphon Month ago
i can imagine a 10-year-old watching this and thinking its an ad for a real nerf gun clone
KilluaWasTaken
KilluaWasTaken Month ago
POV: Your at Toys R Us
its cat borger
its cat borger Month ago
Holy fuck this is what overwatch needs. Imagine using the nerf guns on OW, because they already have a deal together :O
Seiny 09
Seiny 09 Month ago
Nerf guns:nerfs the agent that it hits
Nil brotto
Nil brotto Month ago
For the STRIKE and BEYOND
UcalPetersson
UcalPetersson Month ago
I bought the whole bundel, love it lol! Was about 85 bucks though xd
FuzyCatFries
FuzyCatFries Month ago
"scream until you get yours!" I think I heard that. Please correct me
アトリオス
アトリオス Month ago
Im amazed how nerf darts can wallbang
JARROD RAIN MONTECALVO
hahhahahahha it really is a good and funny trailer for the blast x btw, i really like the skill of the riot devs put into this.
hell na
hell na Month ago
Is this sponsored by nerf gun or what
Rayan Wajid
Rayan Wajid Month ago
Nerf ad
MX_ Parzival
MX_ Parzival Month ago
Buy now for the low low price of 5000000000000000000000000000000000000 dollars and your soul
Nikil Wikoon
Nikil Wikoon Month ago
wait, consult your doctor if what?
Nabil Hazim
Nabil Hazim Month ago
*Damage: 0.0001* Its just a toy
Alpha Kellover
Alpha Kellover Month ago
RIOT IF U ARE SEEING THIS U GUYS are TRASH,U RUIN GREAT AGENTS AND MAKE THEM TRASH 🗑️.POOR GIRL SAGE WAS GONE TO BUFF SKYE SHIT. NOW POOR OMEN,IF U WANNA BUFF AGENT DO IT BUT WHY DO U GUYS NERF OTHERS. CRACKED?AND OTHER REASON U ARE TRASH IS BCOZ OF FLASH.WHO ASKED FLASH FOR A DUELIST? We have BREACH,SKYE,REYNA,PHEONIX,OMEN NOW ONE MORE,NO MORE IDEAS HUH?🙄
Prakhar Raj
Prakhar Raj Month ago
A toy gun lol
Dr. Duzzy
Dr. Duzzy Month ago
*for the low cost of 85 dollars plus radiant points*
Joeshii ._.
Joeshii ._. Month ago
This looks like a toy gun from toys r us literal nerf gun
Professional_Dumbass
I love how this is an actual nerf ad
gamesatom8
gamesatom8 Month ago
People would buy more if you DIDNT HAVE TO MORGAGE YOUR FYCKING HOUSE to afford it
HollowDAVID
HollowDAVID Month ago
"headshots not included"
Striker SZN
Striker SZN Month ago
New nerf guns in game??
Jessica Winslet
Jessica Winslet Month ago
These people are doing what fortnite used to do, sell everything so expensive almost no body bought anything from them. They would sell a lot more if they had normal prices like most games.
Noclip Boiz
Noclip Boiz Month ago
every nine year old's dream nerf collection:
Jaden Reizo
Jaden Reizo Month ago
Update your blastx sound pls
Yatco GamingPc
Yatco GamingPc Month ago
HAHAHHAHAAHA THIS PORTRAYED THE NERF COMMERCIAL SO MUCH
Roblox_5665 Rp
Roblox_5665 Rp Month ago
I only got the odin
Veriser
Veriser Month ago
Oh nice more Scholl gear for kindergardens
Toni Toni
Toni Toni Month ago
The magical shovel inadvertently attend because workshop intraoperatively nod barring a quick mountain. luxuriant, finicky enquiry
Tamonud Debdas
Tamonud Debdas Month ago
I am still screaming
Frank 404
Frank 404 Month ago
Let me guess it'll cost 0nly 500$?
B jerg
B jerg Month ago
Feels like a japanese commercial
Antix
Antix Month ago
Nerf
Atzec Nobody
Atzec Nobody Month ago
I can already hear a kid wanting this “toy” he lack super critical knowledge.
Barer
Barer Month ago
super critikal knowledge?
Souvik Das
Souvik Das Month ago
telecommercial xd
CLEMENT KOH THONG YEAN Moe
Thought i was watching a nerf comercial
NJV Artimations
NJV Artimations Month ago
I WANT IT
AmichaBTW
AmichaBTW Month ago
Should have been nerf
aron calma
aron calma Month ago
bruh
Sean Liao
Sean Liao Month ago
They're so fcking rich rn thay they don't even care abouy making a joke skinline such as nerf guns and even tho it's not cool peeps are still gonna buy these well i guess i'll just wait for my allies or enemies to drop em
Detective Incognito
This is the best trailer ever! HAHAAH
Ceteboe
Ceteboe Month ago
Fortnite nerf guns here
Paarth Saini
Paarth Saini Month ago
Riot is now selling nerf guns lol
phattlan
phattlan Month ago
ITS NERF, OR NOTHING
Blade
Blade Month ago
Fix ping wasnot like this
Adrien D ORIGINAL
“Head shots not included” 😂😂
kingkato 1432
kingkato 1432 Month ago
whats next bundle coming out?
Lucifer 007
Lucifer 007 Month ago
I request too add some primary weapon skins too that we can get for free plzzz. I love prime vandal but can't buy it. Please make some skins that is like prime vandal and give it for free for experience like pistol skins.
JAYPI YT
JAYPI YT Month ago
What is the act 4 battle pass?
كابوس XD
كابوس XD Month ago
Hello, I hope you make the game on the phones and I will be one of the supporters of this game. Thank you
Dale Jexus Briñas
When is the mobile release?
Typ RBLX
Typ RBLX Month ago
0:21 “blast eggs”
Stab
Stab Month ago
nah
ツRobot_Dude
ツRobot_Dude Month ago
LOL this is just like a nerf trailer
KenchBro
KenchBro Month ago
its nerf or nothing
NB술TWICEU
NB술TWICEU Month ago
This is like a toy commercial lol
kim우준
kim우준 Month ago
딴건 다좋고 핵도 없어서 좋은데 패작이 너무 많네요
DanPROsak
DanPROsak Month ago
Ok i feel imma buy a phantom
Ahmed Abubakr
Ahmed Abubakr Month ago
Did they nErF all the guns!!?
Gavin
Gavin Month ago
for a low price of 100$ :)
vulzy
vulzy Month ago
first thing i thought was "nerf" 😂
Ayush Sawant
Ayush Sawant Month ago
I request you to bring a android version please 🙏🙏🙏
Le Snook
Le Snook Month ago
Man can't wait to try out these skins, oh wait I'm a laptop user and can't play the fucking game.
Fello Janefa
Fello Janefa Month ago
WHY RANKING SYSTEM NOWADAYS WAS BROKEN? Me an iron 3, with 2 unranked. Enemies with 4 bronze. WTF
Da Memer.
Da Memer. Month ago
Omg valornut!
Freiwun
Freiwun Month ago
Rito can u give us blue crosshair pls
Jessica
Jessica Month ago
Stick it to thr bad guys Funni
SirSpoky
SirSpoky Month ago
Can you make Valorant for ps4 pls
TheBoss's Swag
TheBoss's Swag Month ago
BRO i thought this was a nerf ad so I let it play and when another vid started playing I got so confusedddd
Facu
Facu Month ago
imagine play valorant when you have cs:go
OffBeatBerry 27
OffBeatBerry 27 Month ago
Jesus I got a nostalgia hit. It reminded me of those Nerf commercials that play when I was watching Cartoon Network...